Firma informatyczna Blacksoft Toruń - Programy Pozycjonowanie stron

pozycjonowanie Toruń

Subiekt NEXO to nowoczesne oprogramowanie , którego zadaniem jest kompleksowa obsługa sprzedaży w małych i średnich firmach. Subiekt NEXO to doskonałe oprogramowanie dla firm handlowo usługowych, sklepów, hurtowni, zakładów usługowych, oraz produkcyjnych (przy zastosowaniu odpowiednich dodatków)

Subiekt NEXO posiada przyjazny i intuicyjny interfejs użytkownika. Oprogramowanie ułatwia i przyspiesza pracę dzięki bogatej funkcjonalności, która zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na to w jakiej branży prowadzą działalność.

Subiekt nexo daje przedsiębiorcy możliwość wystawiania  wszystkich typów dokumentów handlowych w tym dokumentów zamówień. sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Oprogramowanie to posiada bardzo rozbudowany moduł finansowy, dzięki któremu możliwe zarządzanie  operacjami kasowymi, bankowymi oraz tworzenie raportów kasowych oraz użytecznych zestawień i analiz. Moduł rozrachunków natomiast, daje możliwość ewidencjonowania rozrachunków,  a także działań windykacyjnych. System w wersji z aktywnym abonamentem posiada możliwość automatycznej aktualizacji i tabeli średnich kursów walut.

Na uwagę zasługuje rozbudowana część kartotekowa Subiekta nexo, która pozwala prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników. Istnieje możliwość dodawania pól własnych do asortymentu, i kontrachentów dzięki czemu można dostosować system do nietypowych procesów w fimie.

Oprogramowani Subiekt to od lat najczęściej wybierany przez polskich przedsiębiorców  system  sprzedaży. Subiekt nexo jest częścią zintegrowanego pakietu o nazwie InsERT nexo.

Subiekt NEXO PRO - to wersja oprogramowani rozbudowana o dodatkowe możliwości pozwalające na modyfikowanie systemu.

Dodatkowe rozwiązania dostępne w programie  SUBIEKT NEXO PRO:

  • SDK dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań (pisanie pluginów, oraz rozszerzeń współpracujących z Subiektem );
  • zaawansowane pola własne do obiektów systemu dające doskonałe możliwości dostosowania programu do potrzeb firmy;
  • definiowanie własnych raportów i wydruków;
  • korekta kosztu dostaw;
  • sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie,  rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych;
  • możliwość realizowania pojedynczego zamówienia wieloma wydaniami, a jedno wydanie może obejmować pozycje z różnych zamówień;
  • widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia”; 
  • widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu” oraz „Asortyment na zleceniach” do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców; 
  • możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy);
  • rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty;   
  • możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo);
  • obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru;
  • obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego);
  • możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich);
  • rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD);
  • kompensaty wielowalutowe;
  • sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);
  • sesje rozliczeniowe – narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami.



Wdrożenia

Dobrze przeprowadzone wdrożenie gwarantuje wydajną i bezawaryjną pracę z programem. Ważne jest by oprogramowanie zostało odpowiednio dostosowane do potrzeb klienta.  W ramach wdorżenia oferujemy:

  • instalację i konfigurację serwera
  • konfiugrację parametrów Subiekta
  • modyfikacę słowników
  • zakładanie użytkowników i grup
  • nadanie uprawnień
  • konfigurację wzorców wydruków
  • szkolenia użytkowników
  • oraz dostosowanie do potrzeb ustalonych w trakcie analizy wdrożeniowej

Integracje

Oferuejemy usługi integracji systemów informatycznych z Subiektem NEXO. Nasze rozwiązania pozwalają na EXPORT raportów i danych kartotekowych do innych systemów  np. w formatach  ECOD, SAGRA oraz wielu innych także dedykowanych formatów opartych na plikach XML oraz CSV.

Oferujemy także rozwiązania umożliwiające import dokumentów do Subiekta NEXO

Android

Oferujemy rozwiązania wspomagające pracę magazynierów oraz przedstawicieli handlowych. Nasze oporogramowanie na urządzenia z systemem Android pozwala rozszerzyć możliwości Subiekta Nexo i usprawnić pracę magazynu i działu handlowego.