Usługa pozycjonowania stron


Zacznijmy od początku.

O sukcesie strony warto myśleć jeszcze przed jej kupieniem. Jedno z podstawowych pytań, jakie musimy sobie zadać przed zainwestowaniem w stronę, to jakich obszarów działalności firmy strona będzie dotyczyć. Czy będzie to tylko strona wizytówka czy może warto włożyć trochę więcej pracy i przygotować materiały szeroko opisujące profil prowadzonej działalności i jak najszersze spektrum usług, czy też produktów przez firmę oferowanych. Treść na stronie ma kluczowy wpływ na pozycję w wyszukiwarkach internetowych.
Przy ogromnej konkurencji w sieci, znalezienie niszy, którą nasza strona miałaby zapełnić, może zapewnić nam przewagę w dostępie do potencjalnych klientów. Biorąc pod uwagę ilość użytkowników sieci nawet strona o bardzo wyspecjalizowanej treści może budzić duże zainteresowanie i generować sporą ilość wejść na stronę.. Konkurowanie ze stronami osilnej pozycji i ogólnej treści może trwać długo i wcale nie musi zakończyć się powodzeniem.
Kolejną rzeczą jest odpowiedni adres domeny. Nazwa domeny w kontekście promocji strony jest ogromna. Prosta do zapamiętania domena może bardzo ulatwić wyszukanie a co ważniejsze wejście na stronę. Dlatego też sugerujemy aby zdecydować się na kupno domeny zanim zabierzemy się do tworzenia strony. Oczywiście słuzymy pełnym wsparciem w doborze nazwy i procesie rejestracji domeny. Pozwoli to uniknąć problemów z podkupywaniem domen, które są następnie sprzedawane po wiele wyższej cenie.

Oferta

Oferujemy promowanie stron internetowych i wykonywanie akcji reklamowych skutkujących podniesieniem pozycji Państwa strony internetowej w wynikach wyszukiwania najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych takich jak Goolge,Bing, Yahoo czy NetSprint. W skład usługi wchodzi optymalizacja strony pod kątem pozycjonowania, dodawanie skryptów do usług analitycznych i ostatecznie samo pozycjonowanie strony. Pomagamy przy doborze słów kluczowych i analizowaniu ruchu na stronie.

Pozycjonowanie to wieloetapowy i skomplikowany proces. Jego celem jest wypromowanie strony internetowej. Większa widoczność, czyli na przykład TOP 5 w wynikach wyszukiwania, to gwarancja szerszego dotarcia do klientów. Pozycjonowanie strony nie zawsze wygląda tak samo. Na przebieg działań wpływ ma wiele czynników, takich jak specyficzna branża czy konkurencja. Dlatego do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Dbamy o to, aby na stronach naszych klientów cechowały się treścią dobrej jakości, systematycznością w dodawaniu postów i jak najlepszą optymalizacją. Cenią to przede wszystkim czytelnicy, ale także roboty indeksujące Google.

Pozycjonowanie lokalne

Dla małych i średnich firm istotne może okazać się pozycjonowanie lokalne. Pozwala ono zwiększyć widoczność Twojej strony internetowej dla osób szukających usług i firm w okolicy. Do wyszukiwanej frazy potencjalni klienci dopisują często dzielnicę miasta, miejscowość, czy województwo.

Pozycjonowanie wizerunkowe

Jak o nas piszą, tak nas widzą. Pozycjonowanie wizerunkowe polega na doprowadzeniu do tego, aby pozytywne opinie o Twojej firmie i świadczonych usługach wyświetlane były wysoko w wynikach wyszukiwania. Pozytywne opinie odgrywają kluczową rolę nie tylko w budowaniu wizerunku przedsiębiorstwa, ale także w pozyskiwaniu nowych klientów.

Pozycjonowanie wideo

Wiemy jak bardzo treści wideo angażują odbiorców. Nic dziwnego, że coraz częściej wykorzystywane są jako doskonały nośnik reklamy i wszelkich informacji. Dobrej jakości film, animacja czy też pokaz slajdów to często nieodzowna część kampanii reklamowej, dlatego należy dołożyć wszelkich starań, aby materiały te zostały dobrze wypozycjonowane.

Optymalizacja firm w Google Maps

Warto wykorzystać potencjał, jaki drzemie w mapach Google i w usłudze Google Moja Firma. Narzędzie to pozwala zarządzać wizerunkiem Twojej firmy poprzez wizytówki. Odpowiednio wybrane i zaprezentowane grafiki i informacje ułatwią Ci dotarcie do klienta nie tylko z poziomu wyszukiwarki, ale także z wykorzystaniem Google Maps.
Jesteś zainteresowany? Zapraszamy do kontaktu.