OPROGRAMOWANIE DLA FIRM ENOVA365
System enova365, to nowoczesny polski ERP tworzony przez zespół ekspertów w dziedzinie finansów, prawa podatkowego, kadr i płac oraz zarządzania, którzy nieustanie dbają o najwyższą jakość tworzonego oprogramowania i jego zgodność z przepisami. enova365 koncentruje się na obsłudze następujących obszarów biznesowych: Kadry Płace i HR, Finanse i księgowość, Sprzedaż i CRM, Handel i magazyn, Procesy, Projekty, Produkcja oraz Business Intelligence. Przeznaczona jest do wspierania mikro, małych i średnich firm, dużych przedsiębiorstw oraz instytucji. Obecnie z systemu korzysta już ponad 13 000 organizacji.8 głównych obszarów enova365
Business Intelligence
Business Intelligence został stworzony, aby wspierał Twoją działalność poprzez szereg informacji dostarczanych na podstawie wprowadzanych w system wartości tekstowych, procentowych oraz liczbowych, na jakich codziennie pracują użytkownicy programu. Dzięki zintegrowanemu systemowi danych enova365 oferuje zestawienia wskaźników oraz raportów wynikających z pracy na programie. Dzięki temu zyskujesz kontrolę nad wszystkimi obszarami swojej działalności, co ułatwia podejmowanie decyzji oraz kontrolę nad dynamiką pracy, pracownikami i innymi obszarami niezbędnymi w biznesie.
Business Intelligence sprawdza się zarówno w większych, jak i mniejszych przedsiębiorstwach, a dzięki gromadzeniu danych i oferowanym przez program enova365, narzędziom przysłuży się do zwiększenia efektywności firmy. Business Intelligence pomaga analizować działania przedsiębiorstwa oraz planować kolejne kroki i tym samym optymalizować czas, poprzez dane dostępne zawsze pod ręką.
Finanse i księgowość
Program księgowy enova365 to moduł, który aktywnie podąża za wszelkimi zmianami, dzięki czemu zawsze jest aktualny i zgodny z przepisami. Moduł księgowy dostosowuje się do charakteru działalności, bez względu na to, czy rozliczasz się ryczałtem, książką przychodów i rozchodów, czy korzystasz z pełnej księgowości. enova365 zapewni Twojej firmie niezbędne funkcjonalności, dzięki czemu wiele procesów księgowych zostanie zautomatyzowanych, a Ty zyskasz większą kontrolę nad finansami oraz rozliczeniami.
Ponadto obszar Finanse i księgowość zapewnia łatwy przepływ oraz organizację dokumentów. Oprócz tego oprogramowanie księgowe enova365 udostępnia miejsce przechowywania danych, które łatwo uporządkujesz, wyszukasz lub udostępnisz, jeżeli będzie taka potrzeba. Co więcej obszar Finanse i księgowość pozwoli Ci na dogłębną analizę zestawień księgowych oraz dostęp do danych, gdziekolwiek ich potrzebujesz.
Handel i magazyn
Program magazynowy enova365 oferuje wiele funkcjonalności, które tworzą system magazynowy dopasowany do indywidualnego klienta. Dzięki dobranym modułom oprogramowanie wspiera planowanie, zarządzanie oraz generowanie zamówień, a także kompleksową obsługę kontrahentów. Dzięki obszarowi Handel i magazyn będziesz sprawnie zarządzać zamówieniami, dzięki danym ze stanów magazynowych. Ponadto program magazynowy enova365 współgra z zewnętrznymi systemami, np. odpowiadającymi za zarządzanie produkcją, WMS czy e-commerce. Zaletą obszaru Handel i magazyn enova365 jest możliwość planowania, monitorowania i śledzenia procesów realizacji zleceń.
Kadry płace i HR
Podstawową zaletą obszaru Kadry płace i HR jest ciągła zgodność z przepisami prawa. W zależności od zmieniających się przepisów system enova365 jest na bieżąco jest uaktualniany, by zawsze pozostawał zgodny z wymogami. Dzięki temu użytkownicy mają pewność, że pracują na dostosowanym programie. Co więcej program zapewnia integrację z systemami zewnętrznymi, co oznacza, że łatwo wyeksportujesz dokumenty np. do programu Płatnik czy SODiR off-line. W obszarze kadrowo-płacowym enova365 ułatwia również przygotowywanie wydruków, generowanie arkuszy Excel czy wysyłanie formularzy.
Korzystając z programu enova365 będziesz łatwo zarządzać kartotekami pracowników, poprzez swobodny dostęp do danych kadrowych i możliwość tworzenia umów, dokumentów czy zaświadczeń w tym e-Deklaracji ZUS oraz PIT. Możesz również zapewnić dostęp do programu samym pracownikom poprzez pulpity pracownicze. Program enova365 sprawdzi się również przy rozliczaniu płac, niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa oraz usprawni procesy zarządzania zasobami ludzkimi dzięki obszarowi HR.
Procesy
Obszar Procesy w enova365 odpowiada za sprawną pracę i prosty przepływ informacji w przedsiębiorstwie. Został przygotowany tak, by był intuicyjny dla użytkowników i dostarczał niezbędnych informacji i wzmacniał automatyzację powtarzalnych czynności. Obszar procesów ułatwia organizację pracy, a w połączeniu z wysoko zaawansowaną automatyzacją oraz sprawnym zarządzaniem obiegu dokumentów, oszczędza czas i zwiększa efektywność pracy. Dzięki temu obszarowi zyskujesz łatwy przepływ i ewidencję dokumentów, które są łatwe w przechowywaniu, porządkowaniu i archiwizacji.
Produkcja
Zarządzanie produkcją poprzez system enova365 równa się wysokiej automatyzacji czynności z nastawieniem na możliwie wysokie obniżenie kosztów. Elastyczna struktura tego obszaru pozwala na pełną integrację z modułami handlowo-magazynowymi. Dzięki swojej strukturze i dostępnym funkcjom automatyzuje procesy produkcji. Wybierając obszar odpowiedzialny za produkcję, zyskasz narzędzia do efektywnego zarządzania produkcją oraz stałą kontrolę nad jej przebiegiem. Przekłada się to również na niwelowanie błędów ludzkich, a dzięki łatwiej kalkulacji wydatków zyskujesz nadzór nad pełnym kosztem produkcji.
Zintegrowanie z magazynem usprawnia zarządzanie procesem produkcji, co przekłada się na zwiększenie wydajności przy kompletowaniu zamówień. Co więcej enova365 pozwala na łatwe generowanie dokumentów, a dzięki możliwości wprowadzania relacji pomiędzy dokumentami zyskujesz w pełni zintegrowany system i dostęp do kompletnych informacji.
Projekty i usługi
Program enova365 oferuje obszar do zarządzania projektami, umożliwiający skuteczny proces planowania oraz realizacji w oparciu o przypisywane zdarzenia i dokumenty. Dzięki możliwości konfiguracji projektów, zyskasz kontrolę nad etapami projektów, ich kosztów, a także ustalisz możliwe przychody. Pracując na programie enova365 możesz łatwo zarządzać projektem, edytować go i na bieżąco kontrolować kolejne etapy jego realizacji. Dzięki dostępowi do dokumentów powiązanych z projektem, masz stały wgląd w koszty i przychody, a zawarte dane możesz wykorzystać pod względem analitycznym.
Dzięki modułom w obszarze projektów i usług usprawnisz kontakt z klientem i zachowasz stały dostęp do listy kontrahentów oraz przypisanych do nich projektów. W ten sposób łatwiej będzie zarządzać zadaniami, kontrolować napływ korespondencji czy sprawdzać postępy we współpracy.
Sprzedaż i CRM
W obszarze Sprzedaż i CRM masz możliwość ewidencji kontaktu z klientem. Dzięki temu obszarowi nie tylko możesz gromadzić dane na temat kontrahenta, które ułatwią Ci z nim kontakt, ale także wprowadzisz informacje o czynnościach, zdarzeniach, zadaniach, projektach, czy kampaniach, jakie dotyczą waszej współpracy. Co więcej dzięki enova365 możliwa jest obsługa lejka sprzedażowego, wobec czego możesz wykorzystać pełen potencjał swoich przedsięwzięć, prowadząc zespół sprzedażowy i podejmując kolejne decyzje, dzięki analizie leadów i przygotowanym etapom realizacji planów.
Korzystając z obszaru Sprzedaż i CRM w enova365 wystawisz dokumenty handlowe takie jak zamówienia, zapytania czy oferty. Co więcej poprzez dostęp do harmonogramu łatwo zaplanujesz swoje działania. Oprócz tego z systemu możesz korzystać także mobilnie, dzięki czemu zatwierdzisz zamówienia czy przydzielisz zadania będąc poza siedzibą firmy. Wszelkie zestawienia i raporty również łatwo wygenerujesz przez system CRM enova365.